אם אתה בעל עסק אשר מספק שירותים או מוצרים לקהל יעד כלשהו, פתיחת וכתיבת בלוג עסקי הוא כלי יעיל, מהיר ופשוט אשר יאפשר לך ליצור קשר עם הלקוחות ולהגדיל את המעורבות שלהם עם המותג שלך.
איך לפתוח בלוג עסקי בכוחות עצמך?
אם אתה לא יודע איך לפתוח בלוג עסקי באתר שלך – לא נורא, התהליך פשוט מאוד ותוכל להיעזר בשירותי חברה לבניית אתרי וורדפרס או להיעזר במדריכים מקוונים אשר ידריכו אותך צעד אחד צעד בכל השלבים הרלוונטים:
- Weblogs – מדריך למתחילים אשר רוצים לפתוח בלוג מקצועי בחינם. המדריך מלווה אותך בכל שלבי התקנת והכרת מערכת הניהול של הבלוג (WordPress).
- בלוגים – כמו ששם האתר מעיד, אתר המתרכז בהתקנה, כתיבה וניהול של בלוגים שונים כמו בלוג אופנה, בלוג אוכל ועוד.
אם אתה עדיין לא בטוח שכתיבת בלוג מתאימה לך, הנה 10 סיבות שיעזרו לך להבין שבלוג שווה לך הרבה מאוד כסף:
- פשטות – בלוג הוא אמצעי פשוט, זול וקל לשימוש אשר מאפשר לך ליצור קשר ולשתף תוכן רלוונטי עם קהל הלקוחות הקיים והפוטנציאלי שלך.
- לקוחות – לפי מחקר של HubSpot, 60% מבעלי העסקים שכותבים בלוג באופן קבוע מצליחים למשוך יותר לקוחות מאתר האינטרנט שלהם.
- מומחיות – כתיבת בלוג ממצבת אותך כמומחה בתחומך ומגדילה את המיתוג האישי והעסקי בקרב לקוחות פוטנציאליים וקולגות שלך.
- שיחה – כתיבת בלוג עסקי מעודדת אינטרקציה, משוב ופידבק מן הגולשים או הקולגות שלך. בכל מאמר שתכתוב בבלוג, תוכל לאפשר תגובות גולשים אשר יעשירו את המידע שהוצג בו.
- חשיבה – כתיבת בלוג מחייבת אותך להתחיל לחשוב על נושאים רלוונטים, הלקוחות והעולם שמסביבך.
- יחסי ציבור – כתיבת בלוג בצורה קבועה יכולה להחליף או לתרום למאמצי היח"צ של הארגון שלך. לעיתים קרובות, תוכל למצוא את עצמך מחוזר על ידי עיתונאים אשר מעוניינים לקבל את נקודת המבט שלך על הכתבה שלהם.
- קידום – בלוג מתדלק את יכולות ה – SEO (קידום אתרים) שלך ברשת. ככל שתכתוב יותר, תוכל לקבל יותר חשיפה במנועי החיפוש על ביטויים רלוונטים לך.
- מנהיגות – כתיבת בלוג עסקי הופכת אותך למנהיג ולא לחסיד. בצורה זו תוכל להקדים את שאר המתחרים בנישה שלך ולהוביל אותה בהצלחה.
- שיתוף – בלוג עסקי יכול להיות במה מעולה לשיתוף סיפורים וחוויות עסקיות אשר מתרחשות ברמה האישית או הארגונית. ניתן לכתוב על חזון החברה, צוות העובדים, הרעיונות ותהליכי העבודה השונים.
- נכס – כתיבת בלוג היא נכס שישמש אותך למשך שנים – זה בהחלט נפוץ לקבל פניות מלקוחות על מאמרים שנכתבו לפני שנה, שנתיים או 5 שנים כאשר נושא המאמר רלוונטי גם היום.
לסיכום, אם היה לך ספק כלשהו, אני מקווה שהעלמתי לך אותו, כתיבת בלוג עסקי היא אחת הפעולות שישדרגו, יגדילו ויעצימו את הנוכחות העסקית של האתר בגוגל, פייסבוק ובכלל ברשת.
המאמר נכתב על ידי עידן שלומן, מומחה לקידום אתרים SEO, בחברת Signup. חברת Signup קידום אתרים מספקת פתרונות שיווקיים לחברות מקומיות ובינלאומיות החל משנת 2000.