בשנים האחרונות, ההתפתחות הדיגיטלית שינתה לחלוטין את הצורה שכל אחד מאיתנו עושה עסקים, מנהל משא ומתן ומתקשר עם הסביבה הקרובה והרחוקה כאחד.
אם בעבר, היינו צריכים להמתין שבועות בשביל לשלוח מסר פשוט בדואר – היום באמצעות הדואר האלקטרוני או הטלפון החכם ניתן לשלוח את המסר הדרוש לכל אחד בעולם בתוך שניות ספורות.
כרטיס ביקור דיגיטלי – האבולוציה של עולם הדפוס
כרטיס ביקור דיגיטלי מאפשר לכל בעל מקצוע לחשוף את עצמו בעולם הדיגיטלי בקלות, במהירות ובלחיצה כפתור אחת.
בדיוק כמו הדואר האלקטרוני, כרטיס ביקור משפר את היתרונות הגלומים בכרטיסי הביקור המסורתיים בנייר, מאפשר חשיפה מדידה ויצירת רושם ראשוני מול לקוחות בעל העסק.
בדרך כלל, כרטיס ביקור דיגיטלי כולל את האלמנטים הבאים:
- עיצוב אישי – כל כרטיס ביקור דיגיטלי ניתן להתאמה אישית כך שיכיל את הקו העיצובי, השפה והקונספט שברצונך להעביר – כרטיס ביקור דיגיטלי הוא ייחודי לכל בעל עסק.
- מיתוג אישי – בדרך כלל, ניתן להזין בתוך כרטיס הביקור הדיגיטלי מידע מורחב על בעל העסק, המשרד או הארגון. מידע זה יכול לכלול מידע שיווקי או אינפורמטיבי בהתאם לצרכים של כל בעל עסק.
- פרטי יצירת קשר – כרטיס ביקור דיגיטלי מכיל את כל אמצעי הקשר שלך, החל מטלפון עם אפשרות חיוג מהיר ועד הודעות SMS וניווט באמצעות Waze. כרטיס ביקור דיגיטלי אינו מוגבל בכמות אמצעי הקשר שניתן להציג כך שתוכל לחשוף ולאפשר ללקוח הסופי ליצור עימך קשר באיזה אמצעי שמתאים לו.
- שיתוף – כל כרטיס ביקור ניתן לשיתוף באמצעות רשתות חברתיות (פייסבוק, טוויטר, לינקדאין), מייל והודעות (SMS או וואטסאפ). אם עד היום, היית צריך לפגוש את האדם בשביל לתת לו את כרטיס הביקור שלך – היום, אין בכל צורך ותוכל לשלוח את הכרטיס הדיגיטלי בכל רגע לאדם בודד או למאות לקוחות פוטנציאליים בלחיצת כפתור.
אין ספק שכרטיס ביקור דיגיטלי הוא העתיד בכפר הגלובלי שלנו. כרטיס ביקור דיגיטלי מאפשר מיתוג, חשיפה, הפצה ותקשורת בין אישית בצורה קלה, מהירה ופשוטה הרבה יותר מכרטיסי הביקור הישנים אשר עשויים מנייר.
המאמר נכתב על ידי דפוס אונליין – בית דפוס דיגיטלי אשר מעניק לבעלי עסקים וחברות מגוון רחב של שירותים החל מהדפסת כרטיסי ביקור ועד הדפסת פוסטרים או הדפסת מגנטים.