בשנים האחרונות יותר ויותר עורכי דין מציפים את השוק והרבה יותר קשה לפתח, לנהל ולבסס משרד עורכי דין בישראל מבעבר.
שיווק אקטיבי של משרד עורכי דין
עורכי הדין מתקשים לשרוד ונלחמים על כל לקוח ולקוח במשרד. הבעיה העיקרית של עו"ד אלה היא שהרבה מהם מחכים בצורה פאסיבית שהלקוחות יפנו אליהם ורובם לא עושים פעולות אקטיביות אשר יכולות להגדיל את החשיפה ולתפוס את הלקוח ברגע שהוא נזקק לשירותים שלהם.
הנה 4 שיטות פשוטות שיהפכו את המשרד שלך לסיפור הצלחה:
- שיווק בגוגל / פייסבוק – שיווק ופרסום בגוגל ופייסבוק יכול לחשוף את צוות המשרד בפני לקוחות פוטנציאליים אשר מחפשים את השירות ברגע זה. לדוגמא, לקוח אשר מקיש ומחפש בגוגל שאילתא כמו "עורך דין גירושין בחיפה" או "עורך דין הוצאה לפועל בחיפה" – זקוק לשירותיו של עו"ד בתחום ובמיקום הספציפי. משרד אשר רוצה לחשוף את עצמו לקהל רחב ככל הניתן, יכול להשקיע בכתיבת תוכן, פרסום אקטיבי ברשתות חברתיות ובתהליכי קידום בגוגל (SEO).
- יצירת קשרים עם קולגות – עורכי דין מצליחים מקיפים את עצמם ברשת של עורכי דין בתחומים משלימים. הסיבה לכך היא שפעולה זו מרחיבה את רשת הקשרים, שיתופי הפעולה וההפניות ההדדיות.
- השתתפות במפגשי Networking – ישנם מספר רב של ארגונים אשר מציעים מפגשי Networking בקבוצות סגורות. ארגוני Networking כמו BNI, עסקים עושים עסקים (BizmakeBiz), שפע, IBC או מעגלי תנופה מתבססים על הפניות הדדיות בין חברי הקבוצה כאשר בכל קבוצה יש בלעדיות לכל בעל תפקיד.
- מפגשי Meetup – בדומה למפגשי Networking בתשלום, השתתפות שבועית או חודשית במפגשי Meetup חינמיים בנושאים משלימים לתחום העיסוק של המשרד יכולה לחשוף את המשרד בפני קהל ממוקד ולהגדיל את מספר שיתופי הפעולה.
לסיכום, שיווק אקטיבי יכול להגדיל את קצב גיוס הלקוחות החדשים של המשרד בעשרות ומאות אחוזים. שיווק אקטיבי לא חייב להיות יקר או מסובך, אך בהחלט נדרשת השקעה של זמן והתמדה מצד צוות המשרד.
במידה ואתה זקוק לשירותי שיווק באינטרנט, תוכל ליצור קשר עם חברת Signup קידום אתרים אשר מתמחים בשיווק עורכי דין תוך הקפדה על כללי האתיקה המחמירים של הלשכה.